שאלה דחופה לאונקולוגים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כאחד עשר יום לאחר טיפול ראשון ב CAF . לאחר 5 ימים ביצעתי ספירת דם ולא היתה ירידה כלל WBC -6.3 NEUTROPHILS -4.8 היום ביצעתי שוב בדיקה (לאחר 12 יום מהטיפול) ויש ירידה משמעותית WBC -3.2. NEUTROPHILS -1.3 האם צריך לעשות משהו (אמורה לקבל טיפול בעוד כ -9 ימים) האם זה אומר משהו לגבי השפעת הטיפול. כמו כן היתי רוצה לדעת האם יש קשר בין קלציום (מקבלת גם ארדיא) לבין הסמנים CA15-3
אם אין חום, אין צורך לעשות דבר ביחס לספירה. אין קשר בין ספירת הדם להצלחת הטיפול. אין קשר בין רמת הסידן לסמנים.