שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשנתיים אובחן אצלי גידול עברתי כריתה חלקית ללא גבולות נקיים ומחוסר ברירה כריתה מלאה תת עורית עם שחזור מידי.מאז עברתי מס' ניתוחים ניכר בשנה מכוון שהתפתח אצלי זיהום שיצר קרע בעור וכו'...הסבל היה בלתי ניתן לתאור וזה גרם לי להזניח את המעקב האונקולוגי ולהתמקד רק במעקב הרופא הפלסטיקאי. כרגע אני נמצאת בהריון בשלב מתקדם וסובלת מכאבים בחזה הכרות,השאלה שלי היא אם יש אפשרות שהגידול חזר גם כשאין כלום מתחת לעור מלבד שתל?
פזית כדאי מאד שתיבדקי על ידי אונקולוג וכירורג, אולי יש בעיה עם השתל או זיהום או כל דבר אחר.. כואב לך - היבדקי, ולו כדי לא לדאוג.