שאלה לאונקולוגים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אובחן אצלי גידול idc שהוצא בגבולות נקיים ובלוטות שומר שליליות רצפטורים שליליים הגידול grade 3 האם עלי לעבור טיפול כימי מה המשמעות לגבי המשך הטיפול אם הרצפטורים שליליים.
לקריאה נוספת והעמקה
מאד חשוב לדעת את גודל הגידול, מידת ביטוי של HER2 וכמו כן את גילך לפני כל דיון בנוגע לצורך בטיפול כימי המשמעות של רצפטורים שליליים היא שטיפול הורמונלי אינו משפיע על הגידול שלך ולכן לא תקבליטיפול זה (טמוקסיפן בדרך כלל)
תודה. גודל הגידול 1.7 ואני בת 50. תודה על ההתיחסות
חסר לי עדיין HER2, אך בגילך בגודל גידול כזה ורצפטורים שליליים בהחלט ההמלצה המקובלת היא טיפול כימי משלים