מה קורה אם מפסיקים טמוקסיפן בעקבות תופעות לוואי.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 35 וצריכה להתחיל עם הטמוקסיפן מספרים לי כי בגלל גילי הצעיר תופעות הלוואי יכולות להיות בילתי ניסבלות. חשבתי לעצמי להתחיל עם הטמוקסיפן ואם זה יהיה בלתי ניסבל אז להפסיק. האם עקב ההפסקה יכול להיגרם נזק ??( כמו זירוז הישנות הסרטן)
שרון אם הוצע לך טאמוקסיפן משמעות הדבר שהגידול שהיה לך תלוי בהורמונים. נטילת הטאמוקסיפן מאד יעילה להפחית את הסיכון לחזרת הגידול ולרוב לא כרוכה בתופעות לוואי בלתי נסבלות. לדעתי, כדאי לך לנסות לקחתו. אם תהיינה לך תופעות לוואי קשות, אפשר יהיה לשקול מה לעשות. עדיף, לדעתי, לקחת לפחות תקופה מאשר בכלל לא.
אני בת 35 והייתי צריכה להתחיל טמוקסיפן לפני כחמישה חודשיםיש אחרי ההקרנות. היה לי DCIS גדול ( כ-12 ס"מ) ובלוטות נקיות ( בדקו 9 בלוטות) אני התחרטתי על החלטתי האם אני יכולה להתחיל עכשיו את הטיפול בטמוקסיפן??? האם אחרי 5 חודשים זה יעיל?