מצב הכדוריות הלבנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי הטיםול השניCMF. כנדרש עשיתי בדיקת דם אחרי עשרה ימים. בפעם הראשונה הייתה התשובה 5.0 בפעם השניה המצב הוא 3.0. אני מבינה שזה עדין בסדר. השאלה שלי אם ניתן לצפות שלאחר כל טיפול תהייה ירידה כל כך גדולה. כמו כן מה ניתן לעשות אם מצב הלויקוציטים יורד באופן משמעותי? אודה לכן על התשובות. אני די בלחץ.
דורית ראשית, אל תהיי בלחץ, הוא בין כה לא מעלה את מספר התאים הלבנים... שנית, זאת לא ירידה כל כך גדולה, אלא סבירה; חשובה גם החלוקה הפנימית של סוגי התאים הלבנים.. בכל אופן את צריכה להמשיך לבדוק את הספירות וכמובן, אם מופיע חום מיד לפנות לביצוע ספירה. אם הספירות יורדות מאד, יש תרופה (נופוגן) וכן לפעמים יש לשקול הורדת מינון, תלוי גם במטרת הטיפול. התייעצי גם עם רופאך. כרגע אני לא רואה סיבה לדאגה.
תודה רבה לך על תשובתך המהירה. בהחלט נרגעתי.