שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה בנושא בדיקות: לי היה סרטן שד, האם בת דודה שלי, בת 49, מצד אימי, שגם לסבתה שלנו היה סרטן שד בגיל 70 בערך, צריכה להיות "עם יד על הדופק" ולהיבדק, האם עליה לספר לרופאים שיש במשפחה המורחבת, והאם יש לזה משמעות? היא לא עשתה ממוגרפיה וגם לא בדיקה אצל כירורג שד. מה ניתן להמליץ לה? תודה, נלי
לנלי לא כתבת באיזה גיל היה לך סרטן השד. בכל מקרה, אשה בת 49 צריכה כבר להיכנס ל"משטר" בדיקת שד, בפרט כשקיים סיפור משפחתי. המינימום לדעתי, בדיקת שד ידנית וביצוע ממוגרפיה. השאר יוחלט, בין השאר, גם לפי הגיל בו התגלה אצלך הגידול.
לד"ר לאופר, המון תודות. לי התגלה בגיל 44... יום נעים נלי
טעות במחבר