שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מקבלת טיפול כימו פעם שלישית ורצוני לדעת אם האנמיה (113 לפי ערכים קנדיים שזה נמוך) משפיעה על המשך הטיפול, או שאני צריכה לאכול מוצרים עם ברזל. בתודה, אתי
היי אתי מה השעה אצלכם בטורונטו ? כאן חמש בבוקר. ערך ההמוגלובין שלך סביר לפי כל אמות מידה למי שמקבלת כימותרפיה, ומאכלים עתירי ברזל ממילא לא באמת משנים הרבה. תהיי במעקב, ואם הוא יירד לסביבות 10, תוכלי לבקש שירשמו לך זריקות אריתרואפואטין, שמעלות את ההמוגלובין. בהצלחה רותי לאופר
לדר' לאופר תודה על תשובתך המהירה, אתי
לדר' לאופר תודה על תשובתך המהירה, אתי