האם מותר להתחיל טמוקסיפן ככחמישה חודשים אחרי ההקרנ
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 35 בינואר עברתי כריתה מלאה והפתלוגיה הראתה גידול של DCIS מאוד גדול כ- 10 ס"מ. אח"כ עברתי סידרת הקרנות בלבד 25 ימים. בסוף אפריל הסתיימו ההקרנות והציעו לי לקחת טמוקסיפן ואני סרבתי בגלל שחששתי מתופעות הלוואי בגיל צעיר. היום אני מתחרטת על החלטתי יש לי שתי שאלות: 1:האם ניתן להתחיל לקחת אחרי תקופה כזו ומה ההשלכות?? 2: האם לאחר שהתחלתי ואיכות החיים תרד בגלל תופעות הלוואי האם ניתן להפסיק ומה ההשלחות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן להתחיל טמוקסיפן גם כעת, לא ברור לי למה את מתכוונת ב "מה ההשלכות" אך כדאי לדבר על כך עם הרופאה שתרשום לך את הטמוקסיפן.