ניתוח שעליי לעבור בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני נמצאת בטיפולים כימותרפיים כרגע ומיועדת לניתוח הוצאת הגוש מהשד בסיום סדרת הטיפולים , נאמר לי שהבלוטות נקייות אבל בכל מקרה יוציאו לי שתי בלוטות למנע..שאלתי האם זה חובה ?? אם הם לא נגועות למה לנתח ??לתשובתכם אודה
הי שרון, על פי דבריך אני מבינה שבבדיקה קלינית והדמיה אין עדות למחלה בבלוטות לאחר טיפול כימוטראפי וזה מצוין. הוצאת הבלוטות (בלוטת זקיף ואולי הכוונה בלוטה נוספת שסומנה טרם הטיפול התרופתי) אינה משמשת כמנע אלא בכדי לוודא שגם מבחינה מיקרוסקופית אין תאי גידול בבלוטות האלו. באם ישנם תאים מיקרוסקופיים זה עלול לשנות את הטיפול אחרי הניתוח. בהצלחה, דינה