סרטן השד עם גרורות בעצמות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני חולה כבר ארבע שנים בסרטן השד עם גרורות בעצמות,לפני שנה העברו אותי מוקספין ללטרוזול ,האם זה טוב ,עשיו גם התכלית לסבול מנימול בכפות העדים והרגלים ,האם יש קשר ,ואיזה טיפול ניתן לקבל. תודה ,
ערב טוב, בסרטן שד עם רצפטורים הורמונליים חיוביים נותנים טיפולים הורמונלים לפי תגובה לטיפול קודם , מיקום של המחלה וסימפטומים של המחלה, בדרך כלל בהתקדמות המחלה משנים לטיפול הורמונלי עם מנגנון פעולה אחר, כמו שנעשה - מטמוקסיפן ללטרוזול. לגבי נימול בכפות ידיים ורגליים- יש מספר סיבות וצריך להתיעץ עם רופא מטפל לגבי צורך בבירור בברכה