שאלה לרופאים תדירות הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה המשמעות של הפסקה בת מספר ימים (בנוסף לשישי שבת; בצמוד לשישי שבת או לא צמוד) בהקרנות עקב החגים? (חג כמו ראש השנה הוא יומיים ובנוסף לשישי שבת יוצר הפסקה של 4-5 ימים למשל, וסוכות זה שני חגים שכל אחד יוצר הפסקה דומה לזו שבראש השנה.מה גם שהחגים קרובים זה לזה וכך גם ההפסקות הנ"ל). כלומר, בנוסף לשאלתי לגבי משמעות ההפסקות כשלעצמן, אני שואלת גם לגבי משמעות סמיכותן זו לזו. תודה איגי
בעיקרון אין לכך משמעות גדולה, הרבה פעמים עושים הפסקה עקב רעילות. לפעמים כן מטפלים בערבי חג, תלוי במכון. אך אין לך מה לדאוג תועלת ההקרנות לא משתנה.
לד"ר נועה בן ברוך תודה על תשובתך המהירה. איגי