שאלה לד"ר נועה בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר נועה שלום עברתי שנתיים וחצי מרגע הגלוי +טיפולים+טמוקסיפן (אצלי הגידול מאוד מאוד הורמונלי ER-90?% PR-80% יש לי כאבי גב תחתון תמיד היו לי כאבי גב וזה בכול זות מדאיג אני פוחדת להבדק איזה בדיקה עושים מיפוי עצמות? או בדיקה אחרת תודה מכול הלב רותי
אם תמיד היו כאבים, גם לפני אבחון סרטן שד, ואופי הכאבים לא השתנה, הסבירות שהכאבים הם מגרורות היא קטנה. מתחילים מבדיקת רופא, הקשבה לך לגבי אופי ומיקום הכאב, ומתקדמים לפי שיקול דעת רפואי. אפשר לבצע צלום רנטגן רגיל, מיפוי עצמות, CT עצמות, MRI עמוד שדרה ואפילו PET הכל בתלות בממצאים. עדיף להבדק ולהרגע מאשר לחיות בפחד תמידי בהצלחה