שאלה לפרופסור אילן כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפרופסור אילן שלום באחת התשובות שלך עניתא שייתכן שתחת זלוטקס יש עבוי רירית? לא הבנתי את ההסבר לכך כי גם אצלי זה קורה איך זה יתכן הרי הזלוטקס משתק שחלות ולכן אין אסטרוגן ולא אמור להיות רירית מבקשת שוב הסבר תודה דינה
לקריאה נוספת והעמקה
כנראה היתה אי הבנה. מתן זלודקס משתק את השחלות ולכן אין אסטרון שיגרה את צמיחת רירית הרחם. אך בו זמנית מקבלים גם טמוכסיפן אשר בהעדר אסטרוגן (עקב הדיכוי עם הזלודקס) יכול לגרום כשלעצמו ליבוי רירית הרחם. בברכה פרופסור אילן כהן