ממצא בפט סיטי לגבי ברך שמאל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בבדיקת פט שעשיתי, הרופאה ביקשה שיסרקו גם את הברך שבה אני סובלת לאחרונה מכאבים. בפענוח נכתב שנראה שיש הסננה אקסטרה דוראלית ב-L3. מה הכוונה? יש לי סרטן שד מפושט לעצמות. לפי הפט יש שיפור בממצאים בשלד, ואכן איני סובלת מכאבים ומרגישה טוב. תודה רבה מראש על המענה
שלום רב, לגבי הסננה אקסטרהדורלית בL3 - - צריך להשוות עם בדיקות קודמות, לראות מה הגודל ומיקום ואם ממצא זה מהווה איזשהיא בעיה רופא שלך יכול לעבור על הצילומים בישיבת רנטגן ולתת תשובה יותר ברורה בברכה