בלוטת לימפה נפוחה בבית השחי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 63 לפני שנתיים חליתי בדלקת פרקים מטופלת בחצי שנה האחרונה בפלקוניל. בבדיקת ממוגרפיה שגרתית נתגלה שהשדיים נקיות לחלוטין, אולם בבית השחי מצד שמאל בלוטת הלימפה נפוחה נעשה גם אבחון אולטרסאונד ובעקבות כך הופניתי לכירורג שד שאמר שזה לא נראה טוב והופנתי לביה"ח לביופסיה. שלשום המצאתי את תוצאות הבדיקות כולל דיסקים לביה"ח לאגף ממוגרפיה והם חזרו אליי יום למחרת וקבעו לי תור לביופסיה לעוד שבועיים וחצי. בינתיים במשך היומיים האחרונים אני סובלת מכאב כתף שמאל מהגב עד החזה. האם יכול להיות קשר בין שני המקרים? האם הם יכולים לנבוע מקשר לדלקת פרקים? והאם כדאי להקדים את הביופסיה? תודה.
הי, קיימת אבחנה מבדלת נרחבת לתלונות שאת מציינת. יתכן מאד שכל הסימפטומים קשורים לדלקת הפרקים יחד עם זאת כדאי שתפני לרופא קופת החולים שלך בהקדם בכדי שיבצע הערכה מלאה דינה