נחיצות של בדיקת פט סיטי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב יש לי סרטן מפושט לעצמות. כרגע מקבלת פסלודקס כבר חצי שנה. מרגישה מצוין. אין לי כאבים. בבדיקה קלינית של הרופאה הכול תקין. בבדיקת דם אחרונה הסמן ca 15-3 עלה ל-1800. לפני חצי שנה היה 1200. סמן cea נשאר כמו שהיה וגם פוספטזה בסיסית לא עלתה. האם עליית הסמן לבדו מצדיקה בדיקת פט? תודה רבה
ערב טוב, עליית מרקרים לא בהכרח מצביעה על התקדמות המחלה, אבל העלייה משמעותית וכדאי לבצע בדיקת הדמייה כדי לוודא מצב של המחלה בברכה
תודה רבה על המענה המהיר.