בדיקות תקופתיות למחלימה טרייה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אובחנתי עם סרטן שד לפני 5.5 חודשים. עברתי ניתוח הסרת גידול מקומי (קטן), ללא גרורות. סיימתי חודש הקרנות, ללא כימותרפיה. ערכתי בדיקות דם בשבוע האחרון, כולל סמנים, והתוצאות טובות. מתי עליי לעשות ממוגרפיה ואולטרסאונד בפעם הבאה? האונקולוגית שלי כתבה הפנייה לעוד שנה ואילו שמעתי מנשים שעשו כבר אחרי חצי שנה מגילוי המחלה. תודה רבה לתשובתכם.
ערב טוב המלצה לביצוע ממוגרפיה לאחר טיפול קרינתי - בין 6 ל12 חודש ולאחר מכן במידע באין ממצאים חריגים בבדיקה- פעם בשנה בברכה