מחפשת תשובה ולא מבינה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשלושה שבועות עברתי ניתוח למפקטומי+alnd כשנתקבלה תשובת הפתלוגיה נאמר לי שהקליפ שהיה ממוקם בבלוטה לא נמצא.הרופא ציין שנשלחה בלוטה עם קליפ הופניתי לבדיקת אולטרהסאונד לברור האם הקליפ עדיין נמצא או לא. עדיין לא ביצעתי בדיקה זו. אשמח לקבל הסבר על התופעה תודה נאוה
הי נאווה, לפעמים במהלך ניתוח וניוד הרקמה הקליפ שהושאר בבלוטה עלול ליפול ולכן לא נראה בפתולוגיה. יחד עם זאת חשוב לוודא כי אכן אותה בלוטה שסומנה נכרתה ועל כן נשלחת לUS. לאחר שתבצעי אותו חזרי לכירורג שלך ותוועצי עמו בהצלחה, דינה