שאלה לאונקולוגים-טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם צריך לקחת את הטמוקסיפן כל יום באותה שעה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לאיגי היי עדיף!! גם כי ככה מתרגלים ולא שוכחים, וגם כי ככה שומרים על רמה יציבה של התרופה בדם. מקוה שאת מסתדרת עם הקרינה, ושיהיה - בהצלחה!
לד"ר לאופר תודה רבה על תשובתך. אם כך, רצוי לקחת בשעה שנמצאים בדרך כלל בבית כלומר, רצוי בשעות הערב. אך בכל זאת, יש מקרים שלא נמצאים דווקא בשעה הרגילה בבית (אירוע למשל או סתם יציאה מהבית). האם אפשר לקחת טבלית אחת ולהוציא מהבית (מבחינת תנאי האיחסון של התרופה) במקרה כזה? אגב, הקרינה בינתיים בסדר גמור וגם הסימון חזק. תודה איגי