צרבות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש עברתי כריתת שד, אחרי הניתוח הופיעו לי מן צריבות/צרבות האם זה סיפטום?
התחושה מאוד מוזרה במיוחד כשאני שותה מים קרים. אני מרגישה איך שהם עוברים דרך הצינור ומקררים לי את בית החזה, תחושה זו מסתיימת ישר כשהמים מגיעים כנראה לקיבה, דרך אגב תחושה זו הגיעה לאחר כריתת השד. תודה,
אסתר יקרה, לא מוכירת לי תלונה דומה לאחר כריתת שד. אולי הכירורגים בפורום יוכלו לפרט מנסיונם בברכה ד"ר בן-ברוך
כל תחושה שלך היא סימפטום. אני מניח שאת שואלת אם זהו סימן להשנות מחלתך, ועל כך התשובה שלילית. תחושות שונות בצלקת ניתוחית יכולות להמשך חדשים ארוכים. בדיקה ומעקב כירורגיים נחוצים בכל מקרה. דר' חיים גוטמן