פצעים באזור כריתת השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , רעייתי חלתה לפני 18 שנה (1998) בסרטן השד רמה 2 , עברה כריתה מלאה כימוטרפיה והקרנות לקחה טמוקסיפן 5 שנים מאז לא התגלתה בגופה המחלה. אתמול בבדיקה שגרתית ראה האונקולוג 2 פצעים קטנים מאד וחשודים במקום הכריתה . צבעם כצבע העור רק שצורתם מוזרה כמו מעין פטריה או צורת פרח חמניה. האונקולוג החליט לחכות עוד 3 חודשים ולראות לאן זה הולך לפני ביופסיה. שאלה: האם ידוע על חזרה של הסרטן האוריגינלי אחרי כל כך הרבה זמן? האם יתכן סרטן חדש לחלוטין שאינו חוזר על פני העור באותו מקום ?
שבוע אחרי הבדיקה של האונקולוגית אשתי אמרה שהפצעים נעלמו לבד, יתכן שזאת התראת שווא ? אלה היו פצעי זיעה ? בתודה
שלום כמובן יש סיבות שונות להופעת פצעים בעור- סיבה השכיחה- זיהומים, גם קיימת אפשרות של חזרת המחלה- אבל זה שפצעים חלפו - סימן טוב. עדיין חשוב לעקוב אחרי מקום ובמידה ומופיעים שוב- לפנות לרופא מטפל בברכה