מרקרים שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי את תוצאות בדיקות הדם, הממגורפיה לא היתה "משמחת" וזה בלשום המעטה... אולי מישהי יכולה לומר לי מה התוצאות אומרות? CA125 14.9 CA15.3 28.9 MCA 11.8 אני יודעת שזה קשור לגרורות והתפתחות תאי סרטן, לאחותי היה... ואני ממש לא רוצה לשאול אותה, שלא תלחץ בעבורי. תודה, ר.
המרקרים בגבולות הנורמה! יש חשיבות מסויימת לערכים שלהם בעבר.. אבל כפי שכבר ציינו בפורום המון פעמים, לא זו הדרך לאיבחונים.. מקומם של המרקרים הוא רק כמעקב אחרי טיפול במחלה גרורתית ידועה.
המון תודה...... עכשיו אני יכולה לגשת לניתוח והטיפולים ביותר שקט נפשי, כמה שזה ישמע מוזר. רעיה.