האם מישהו מכיר את ד"ר אבלאי?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, האם מישהו מכיר את ד"ר אוסקר אבלאי ממרפאה בחולון? הוא אמור לנתח קרובת משפחה שלי ואשמח לשמוע חוות דעת או רשמים ממי שהתנסתה בטיפול אצלו. ועוד: איפה נמצא המרכז הטוב ביותר בארץ לטיפול בסרטן השד? בירושלים? בבלינסון? אני שומעת מידע סותר, ומאוד מבולבלת. תודה.
יש בבי"ח וולפסון, בי"ח איכילוב, בי"ח תל השומר, מרכז אשכול של קופ"ח מכבי.
הוא בן אדם מקסים ומקצועי הוא ניתח אותי , אני שמחה על כך אשמח לשוחח 0506243851 דינה