צמיחת שיער - שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבת שלום. אני בת 30 - כבר 4 חודשים לאחר טיפול כימותרפי. שיער הראש צמח לי ואני בתספורת קצוצה, גפ הריסים ושיער הגוף הצמח. א-ב-ל משום מה הגבות מסרבות לצמוח צמיחה מלאה והם דלות מאוד ( לא היה ככה לפני הטיפולים) ... הענין כמובן לא מאוד קריטי אבל לחלוטין לא מובן לי! קרה למישהי? יש הסבר? תודה מראש, שלכם.
חגית יש המלצות לגלח את השיער פעם או פעמיים אחרי הטיפולים האם עשית זאת אני סיימתי טיפולים לפי חודש והצמיחה ממש מתחילה, לא ברור לי האם זה מומלץ או צמח לך יפה גם ללא הסרת השיערות שסוף סוף נראות אצלי אחרי חצי שנה קשה ולא קריטית...
לחגית שלום, לא מניסיוני האישי אבל מניסיון מוצלח של אחרות: אפשר וכדאי לעשות איפור קבוע בגבות אם עושים את אצל מומחה/ית זה מחזיק מעמד ומשדרג את ההופעה ונותן זריקת עידוד שאף פעם לא מזיקה.
הי דניה, אמנם איני גולשת כל יום ורק הצטרפתי לאחרונה, אך אני מאוד מעריכה את כך שאת עוזרת לכל כך הרבה הזקוקים לכך. תשובותייך הפרקטיות ועם זאת האמפטיות ורעיונותייך והתייחסותך לכל כך הרבה מיילים ראויה להערכה. שיהיה לך הכוח, הבריאות והאהבה לעזור לאחרים . כל הכבוד. שלך, מרב.