לד"ר אלוויס.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעקבות השאלות על MRI מתעוררת אצלי שאלה שמטרידה אותי - לי עשו MRI בתה"ש בתשובה כתבו גם שנראה שיש חדירה לשריר. לקחתי את הדיסק של הבדיקה לד"ר ספרבר באיכילוב שנחשבת לטובה מאוד - והיא אמרה לי שאין שום חדירה לשריר. עברתי כבר טיפולים כימוטרפיים, ובMRI נוסף לא אובחנה כל בעיה עם השריר. עכשיו אני מאוד מוטרדת לגבי השריר הזה. כדאי לקחת את תמונות הבדיקה למומחה נוסף או שאין כבר רלוונטיות.
שלום שלומית, אם הבנתי נכון את מה שאת מתארת - אז ב MRI חוזר אחרי כימוטרפיה לא נראתה חדירה לשריר? אם זה כך - יכול להיות שהכימוטרפיה השפיעה באופן שהגידול שחדר לשריר הגיב ונסוג. איני מכירה את פרטי המקרה שלך כך שקשה לי לקבוע אם יש חשיבות לאינטרפרטציה של ה MRI הראשון ואם כדאי לקחת אותו לחוות דעת נוספת: אני ממליצה לך לברר את הנקודה הזאת עם הרופאים שמטפלים בך.