טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי רוצה לדעת מה תפקידו של הטסטוסטרון הטיפול בסרטן השד האם זה נוסה בעבר, ומהן ההשלכות שלו.
לקריאה נוספת והעמקה
לירז שלום, אנו מפנות אותך לפרקים על טיפול הורמונלי באתר של אחת מתשע שכתובתו - www.onein9.org.il אם אחרי הקריאה עדיין יהיו לך שאלות, את מוזמנת לשאול. בברכה, צוות אחת מתשע
לירז יקרה, טסטוסטרון ניתן כקן טיפולי הורמונלי רביעי ויותר בחולות עם סרטן שד גרורתי. ערכו די מוגבל ויש כיום גם די בעיה להשיג תכשירים שונים מסוגו. ההשלכות של טיפול זה הן תופעות לואי "גבריות" כגון שיעור יתר, קול עבה וכדומה בברכה ד"ר בן-ברוך