בירוקרטיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחרי הטיפולים והקשיים הרפואיים, אני מתפנה להתעסק גם בבירוקרטיה המופלאה של ארצנו , שלפעמים מגיעה לאבסורדים שלא יאומנו. אשמח אם תוכלו לטפל בנושא קבלת פטור מאגרת רישוי . משרד הרישוי לא נתן לי פטור מאגרת רישוי מיום זכאותי לנכות , אלא רק מיום הגשת הבקשה , באופן יחסי עד סוף תוקף האגרה . למשל - אם תוקף רשיון הרכב הוא עד דצמ' , והוכרתי כ 100% נכות מ יוני 2003 - והגשתי את הבקשה רק ב-ספטמבר 2003 - אקבל זיכוי יחסי של רבעון (ספט'-דצמ') של האגרה , ולא לתקופה יוני-דצמ' . וזה אבסורד, כי עד שקיבלתי את האישור מביטוח לאומי עברו 3 חודשים. וגם אז צריך לקבל אישור ממשרד הבריאות ורק אז לגשת למשרד הרישוי . לא ברור לי למה משרד הרישוי מרשה לעצמו להתייחס רק למועד הגשת הבקשה ? במש' הרישוי אומרים שזו ההנחיה "מלמעלה" . ואני חושבת שמגיע לי החזר מלא על כל תקופת הנכות , כמו שבמס הכנסה . - האם יש כתובת אליה ניתן לפנות בתלונה או בבקשה לברור העניין ? תודה.
שלום רב, בהמשך לשאלתך , עו"ד רקפת אנוך היא גם רכזת שמירה והגנה על זכויות החולה בעמותת אחת מתשע . ניתן לפנות אליה בטלפון 03-6021717 שלוחה 201. בברכה, צוות אחת מתשע