שאלה לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתי זוהתה כבעלת שד סמיך ,ובממוגרפייה לא זוהתה המחלה שתגלתה.במסגרת הטיפול הופנתה לU.S .אנו מעוניינים בM.R.I מאחר וב U.S אין כנראה יכולת לזהות מימצאים בתחילת הדרך. אשמח לדעתך המקצועית,ותודה על התייחסותך ותמיכתך לי ולחברי הפורום.
לא ברור לי , האם מדובר בבדיקת מעקב, בדיקה עקב ממצא קיים, בדיקת סקר? US בהחלט יכול לזהות ממצאים קטנים, MRI אינו אופטימלי ל DCIS ויש הרבהמקרים של זיהוי יתר, כלומר חשד שאינו מבוסס. אין כל אפשרות להמליץ על שיטת מעקב אופטימלית באופן וירטואלי, צריך לראות את הצילומים, לשמוע את הסיפור הקליני ואז להחליט. אם אינכם שקטים פנו לחוות דעת נוספת על ידי אונקולוג או רדיולוג המתמחה בהדמיית השד