טמוקסיפן שאלה לד"ר לאופר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חברה שלי , אחרי כימו 2 סדרות וכריתה חלקית והקרנות, לא ידוע לי בלוטות, אבל הניתוח היה לאחר הכימו... לא רוצה לקחת טמוקסיפן בגלל תופעות הלוואי. היא עדין לא התחילה. מה ניתן לומר לה? ומה האפשרויות האחרות? מה הסטטיסטיקה מספרת? אני מספרת לה שאני לוקחת, והתופעות לא ממש נוראיות. אבל, בניתיים לה נמאס. ערב טוב, סמדר
סמדר צר לי, אך איני יכולה לענות ברצינות ובאחריות כשאיני יודעת כמעט דבר על חברתך, אפילו לא את גילה, מצב הבלוטות ושאר נתוני הגידול. הציעי לחברתך להתייעץ עם המטפלים בה ולשאול אותם בפירוש על משמעות החלטתה. היא יכולה גם להפנות את שאלותיה לפורום או ללכת ולשמוע דיעה נוספת. בסופו של דבר, רצונו של אדם - כבודו! ההחלטה היא שלה, רק חשוב שהיא תקבל אותה כשהיא מצויידת במלוא המידע הרלבנטי.