סיטי ראות- לרופאה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כנראה שזה יום של תשובות אני אחרי כימו והקרנות בבדיקת פאט סיטי התגלו נקודות שהיו חשודות כפגיעה מהקרנות. בסיטי ראות בחתכים שעשיתי השבוע רשום פיברוזיס בפסגת הריאה השמאלית _ לאחר הקרנות? יש פס תמט באונה הימנית אין מזהים קשריות אין הגדלת קשרי ליפמה אשמח לתשובה
לקריאה נוספת והעמקה
פיברוזיס הינה רקמת צלקת, ואינה קשורה לגידול. סביר להניח שהמדובר בדלקת מסויימת הנקלטה בPET והפיברוזיס היא שארית של הדלקת.
לפי התשובה של הCT (בערבון מוגבל כי לא ראיתי את הצילום), מדובר בשינויים צלקתיים ולא גידוליים.