טמוקסיפן ו- HER2 חיובי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם ישנן עדויות או המלצות לגבי מתן טמוקסיפן במקרים של HER2 חיובי ו- ER/PR חיובי גבוה ? אשמח לקבל תגובה בהקדם תודה
היי לי אין her2 חיובי, אבל אני מכירה בחורה צעירה שעשתה דוקטורט בנושא והעמידה את כל המערך האונקולוגי בתל השומר על הרגלים ולבסוף המליצו על ארמידקס. בהצלחה
יש הרבה עדויות, רובן מעבדתיות אך חלקן גם ממחקרים רפואיים בבני אדם המעידות על יעילות לא מספקת של טמוקסיפן אצל חולות עם סרטן שד בעל HER2 חיובי ורצפטורים חיוביים. מעקבי ארומטז הם יעילים יותר במיקרים אלו. העדויות הקליניות הן יותר אצל חולות עם סרטן שד גרורותי או כאלה שמקבלות טיפול הורמונלי ראשוני לסרטן שד מתקדם מקומית.