קסלודה-שאלה לרופאים או חברות הפורום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לקסלודה יש תופעת לואי של כאבים בכפות ידיים ורגליים עד פגיעה בציפורניים והשחרתן. האם יש דרך להתמודד עם תופעה זו ? ידוע לי שבקבלת טקסוטר שלו תופעת לואי דומה, זה עוזר להכניס ידיים ורגליים לקרח, האם זה יכול לעזור גם כאן? תודה מראש.
לתמי קסלודה משפיעה פחות על הציפרניים ויותר על עור כפות הידיים והרגליים. ההשפעה מתבטאת באודם ובגרד ובתחושת צריבה. חשוב לשים לב להופעת אודם ולדווח מיד לרופא המטפל, כדי שהמצב לא יתקדם ויחמיר. "אמבטיות קרח" לרוב לא עוזרות, אלא הורדת המינון או הפסקה בנטילת התרופה.
תודה רבה