גמזר - שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היכן אפשר למצוא חומר על התרופה הנ"ל? האם היא יעילה במקום שטקסוטר הפסיק לעזור? (גרורות)
נאוה חומר על התרופה ניתן למצוא באינטרנט דרך אחד ממנועי החיפוש; אם נוח לך יותר חומר בעברית אחפש לך.. ג'מזר היא תרופה יעילה יחסית לסרטן שד גרורתי ויש לה, גם זה יחסית, מעט תופעות לוואי; למשל לרוב לא נושר השער ואין פגיעה בציפורניים ואין בחילות קשות. כמו כל תרופה ברור שהיא לא עוזרת לכל אחת ובאותה מידה, אבל בהחלט בהחלט שוה לנסותה. בהצלחה
תודה על תשובתך המהירה! אכן, יהיה לי נוח יותר לקרוא חומר בעברית ושוב אודה לך אם תוכלי לעזור בכך. חן-חן.