המשך טיפול לאחר טומוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בסוף אוגוסט אני מסיימת לקחת את תרופת הטומוקסיפן לאחר 5 שנים במשפחתי יש סיפור של סרטן שד לא נמצא גנטי האם אני צריכה לעבור לפמרה או לכדור אחר ומה מומלץ להמשך טיפול בתודה מראש
שקד אכן ישנו מחקר אחד גדול ומאד רציני המראה שנטילת פמרה אחרי 5 שנים של טאמוקסיפן משפרת את סיכויי ההישרדות. עם זאת, משך המעקב אחר מחקר זה הוא קצר יחסית וזו עדיין אינה המלצה עולמית גורפת. האם את צריכה לעבור לפמרה נורא תלוי בנתוני הגידול שהיה לך, בגילך ועוד.. שוחחי על כך עם האונקולוג שלך. בהחלט זו לא החלטה אוטומטית.