צמיחת שערות מחדש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי כימוטרפיה והשיער מתחיל לצמוח לשמחתי הרבה, רציתי לדעת אם לתת לשיער לצמוח כמו שהוא או - האם כדאי לגלח את השיער שצומח כדי שהוא יצמח חזק ובריא יותר (מה שממש לא בא לי כי אני מחכה בקוצר רוח לצמיחה מחדש - נמאסה עלי הקרחת תודה על תשובה מהירה דליה
דליה שלום, אפשר לגלח את השיער מספר פעמים שהוא גדל באופן אחיד על כל הראש. אם גדילתו רציפה, אחידה ומהירה, אין טעם בגילוח. בברכה, נדב
דליה, גם לי התחיל לצמוח השיער ובעצת הבנות המקסימות בפורום גילחתי את הראש. לאחר הגילוח היה לי מאד קשה -היו קוצים ופתאום חזרתי לקרחת, אז אם את כן מחליטה לגלח -קחי זאת בחשבון. מצד שני - אני שבוע לאחר הגילוח והשיער מתחיל לצמוח אחיד וחזק כך שבסופו של דבר אני מרוצה.