בדיקת דם שנתיים לאחר סרטן השד - המשך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על התשובה המהירה. וסליחה אם אני מנדנדת. אנחנו מאוד לחוצים סביב הנושא. לעצם העיניין, אימי נשלחה ע"י שני רופאים לערוך את הבדיקות האחד אונקולוג, והשני כירורג כל אחד ע"פ צרכיו. קראתי כי ESR גבוה מצביע על אפשרות לסרטן ןאיני יודעת מהו פיברינוגן אך אני מודאגת מאוד שערכיהם הגבוהים מצביעים על האפשרות של חזרה של מחלה כזו . אם את אומרת שאין קשר , עשית אותי אדם מאושר...
פיברינוגן הוא חלק ממערכת חלבונים הקשורה לקרישת הדם שקיעת דם היא בדיקה מאד לא ספציפית ויכולה להיות מוגברת בהרבה מצבים, כולל זיהומים. כאמור אף אחת מהן אינה בדיקת מעקב לסרטן שד