טיפול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מבקשת לדעת מדוע יש נשים שמטופלות ע''י CA בלבד, ויש המטופלות ע''י CAF מה הפרמטרים לטיפול רק ב - CA ? ומה ההבדל ? תודה.
CAF מכיל תרופה אחת נוספת והוא היותר "מסורתי" , מלפני שהוסיפו לטיפול טאקסול או טאקסוטר. לרוב מקבלות אותו נשים שלא מיועדות לקבל אחת משתי התרופות שציינתי. לפעמים זו פשוט העדפה אישית של הרופא המטפל. ההבדל, כנראה, לא נורא משמעותי. מה שחשוב זה הפרוטוקול כולו בהתאם לשלב המחלה.
לא ידעתי שטקסוטר נמצא ב-CAF ואם כן מדוע אינו משפיע ביחד עם שאר החומרים כפי שהוא משפיע כשהוא ניתן לחוד?