האם למישהי ניסיון עם הראל חברה לביטוח - אובדן כושר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי ביטוח שעשה המעביד, והם מה זה לא נחמדים שם... יש למישהו איזה מידע שיוכל לעזור? או שאולי שי עוד שנתקלו באנטיפטיה שיש שם? מביטוח לאומי אני מקבלת הרבה יותר קל, וגם התקופה שמאושרת לי ארוכה יותר, ועכשיו אני בדילמה, איך להמשיך? סמדר
אולי כדאי לך לפנות למפקח על חברות הביטוח ו/או למשרד המסחר והתעשיה הם חברת ביטוח בלי כל תודעת שרות שהדבר היחיד שהם יודעים זה לקחת כסף מאנשים ולא לתת תמורה היה לי ניסיון רע איתם וכן למספר אנשים שאני מכירה. בברכה ריקי
תודה.