מה זה פיברוגלנדולארי??????
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהו אולי יודע מה זה פיברוגלנדולארי???????????
פרח למה את עסוקה בזה? זהו תאור היסטולוגי של סידור התאים ברקמה הנבדקת. בלא ההקשר אין לזה משמעות. וזה לא בהכרח קשור לממאירות.
הכל תקין אצלי בבדיקת הממוגרפיה, מלבד המינוח שאיני מבינה משמועותו "פיברוגלנדולארי" מה זה ? אני בת 50 , לפני עשרים שנה עברתי בדיקת ממוגרפיה בעקבות גוש שהיה לי, אך במימצאי הבדיקה נאמר לי כי הגוש הינו כתוצאה מהורמון שהצטבר לי, ואין לי מה לדאוג. אשמח אם תשיבו לי באימייל. תודה.