סבל מהכימוטרפיה-שאלות לרופאים ולחברי הפורום.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פנייתי בשם אשתי. אודה על מתן איפורמצייה לגבי רופאים קונבנציונליים בעלי ניסיון מוכח במתן טיפול נגד הבחילות/חולשות/וכו" בתקופה קשה זו,כולל חיזוק הגוף. . הוזכר ד"ר דגלין מקריית מוצקין באחד מהשיחות הקודמות בפורום,מי מכיר ומי יכול להמליץ על כל רופא בתחום. יש המון נאוטראפים,אבקש המלצות בדוקות גם לגבי כאילו. אודה על תשובה בהקדם ותודה לכולכם. מן
כל אונקולוג טוב ואיכפתי יודע היטב לתת את כל הטיפולים שבאמת מקילים על תופעות הלוואי של הטיפול הכימי. למעשה, אין סיבה טובה לחפש מעבר לזה. והזהרו משרלטנים למיניהם, יש המון...