טיפול בטקסול-תשובה לחיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חיה שלום אני אמורה לקבל טיפול שבועי בטקסול בברכה מ
מ שלום, גם אני קבילתי טקסול שבועי שיחסית לטקסול כל שלושה שבועות הוא קל . בתקופת הטיפול היו לי קצת פצעים בפה שעברו עם שטיפת סודה לשתיה, הטעם של המתכת בפה, עיפות ולי היו אלרגיה שטופלה בכדורים יחסית אפשר לתפקד באופן סביר במהלך הטיפול. השתדלתי לשמור על אופטימיות ולזכור שהכל עובר ונגמר רק סבלנות לא קל אבל אפשרי המטרה להיות בריאה ולחזור לשגרה. מקוה שתעברי את התקופה בקלות ( במסגרת האפשריות ) והמון בריאות.