שינויים בציפורניים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר מספר טיפולים בטקסוטר,למרות טבילת האצבעות בקעריות עם קרח, הופיעו פסים אדומים מתחת [או בתוך] הציפורניים, מלווים תחושת עקצוץ\נימול. באצבעות בהן השימוש מוגבר יותר [כמו האמה, בה אני מקלידה], הפסים הפכו למעין שטפי דם מכאיבים והציפורן מתרחקת מהאצבע. שאלותי: האם לזו הכוונה ב"שינוי צבע הציפורניים" כתופעת לואי של התרופה? האם אלו אכן שטפי דם ואיך מטפלים בזה? האם השלב הבא עלול להיות נשירת ציפורניים? תודה מראש.
קשה לאבחן תופעות עוריות באופן וירטואלי. לטקסוטר השפעות מגוונות על ציפורניים, בדרך כלל ללא נשירת ציפורניים אך במיקרים חמורים יכולה להיות נשירה. בכדי לדעת מה לעשות צריך פרוט נרחב לגבי הסיבה שאת מקבלת טקסוטר -טיפול משלים או בסרטן גרורותי, טיפול שבועי או כל 3 שבועות. הראי את הציפורניים לאונקולוג שלך, ניתן גם להתיעץ עם רופא עור, לפעמים הפסקה קלה בטיפול גורמת לשיפור ניכר. אולי יש חליפים?
שלום אני לא רופאה ומעניין מה דר בן ברוך המצויינת תגיד סיימתי כימותרפיה לפני שלוש שנים ואכן שמתי לב לשינוי במרקם הציפורן שלי שעד אז היה ראוי לשבח ומאז קיבל מראה פחות אחיד ומפוספס אבל בחצי שנה האחרונה יש שיפור רפואה שלמה