משחה להקרנה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כרגע מקבלת טיפול כימוטרפי. רציתי לשאול אם יש משחות שניתן להשתמש בזמן ההקרנות למנוע כוויות. תודה.
לאורית שלום. אין משחה שיכולה למנוע את פגיעת ההקרנה בעור, אך יש משחות שיכולות להקל על העור הפגוע (לעיתים כוויה). למשל משחת ביאפין BIAFIN או משחות בצורת קרם כמו דרמהקומבין ואוראקורט. יש נשים שדיווחו כי גם ג'ל אלוורה מקל מאד. בכל מקרה אם העור באיזור ההקרנה לא שלם (פצוע או מפריש) - יש להתייעץ עם רופא רדיולוג. בברכה אביבית