שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חלפו 5 שנים מאז שסיימתי את הכימוטרפיה לאחר סרטן שד,,אני אמורה להפסיק את הטמוקסיפן TAMOXIFEN יש לי חשש,האם ישנה תרופה אחרת שכדאי לקחת במקום? אין לי רחם ושחלות' האם כדאי להמשיך עוד כמה שנים? האם ישנם מחקרים בנושא על נשים שעברו את החמש שנים? תודה על תשובתכם מראש.
לקיחת טמוקסיפן מעבר ל5 שנים אינה משפרת את סיכויי ההחלמה כפי שידוע כיום. לקיחת פמרה אחרי סיום טמוקסיפן משפרת סיכויי החלמה אצל חולות שהיו אצלן בלוטות גרורתיות בזמן האבחנה. פמרה אינה בסל להתוויה זו אך יש קופות המספקות אותה. התיעצי עם האונקולוג שלך
תודה דר" על התגובה.האם בלוטות בית שחי תפוסות נחשבות לגרורות?