כריתה מלאה או חלקית של השד?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר קבלת ה"בשורה"... אני אמורה להחליט אם אני הולכת על כריתת שד מלאה או חלקית. מהן השיקולים בעד ונגד... להחלטה הסופית על מה הולכים?
לקריאה נוספת והעמקה
הרופא המטפל בך - כירורוג, ביעוץ אונקולוגי אם יש צורך, אמור להמליץ לך על הטיפול המתאים לך. יש מיקרים בהם ההמלצה היא חד משמעית לכריתה, מרבית המיקרים ניתן לשמר את השד,יש מיקרים שהם בתחום האפור. מה נכון לגבייך תלוי בכל מכלול הממצאים הקליניים שלך. ככלל במיקרים שבהם שאפשר לשמר את השד - כריתה מלאה אינה מעלה את סיכויי הריפוי