ויטמינים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם לחולות בסרטן לא כדאי לקחת ויטמינים בכלל ובמיוחד ויטמין C וויטמין E נאמר לי שהויטמינים הם חומציים ומשמשים כזרז לתאים הסרטניים, והאם יש המלצה מיוחדת, מה כדאי בכל זאת לקחת כתוסף מזון שלא ממשפחת הויטמינים. תודה דליה
אני לא רופאה וכדאי להקשיב לדעתה המלומדת של דר בן ברוך מנסיוני וממחקר חיים מעמיק אני בטוחה שכל התוספים הם קיצורי דרך לא ממש אחראיים ועדיף להקדיש את הזמן כדי לאכול הכי נכון שאפשר ולקבל מה שצריך ממקורות טבעיים רפואה שלמה
דליה שלום, השימוש בויטמינים צריך להיעשות בהתאם למצבך ולטיפול אותו את מקבלת. אני לא ממליץ על צריכת ויטמינים במינונים גבוהים. בהצלחה, נדב