מרקרים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לרופאים אמא שלי עומדת לעבור בשבוע הבא מסטקטומי. יש לה גוש של 3 סנטימטר, ועל פי מישוש בלוטות נקיות. אתמול קיבלה תוצאות מרקרים, כולם בגדר הנורמה. איך זה יכול להיות ומה זה אומר. תודה ליליה
לקריאה נוספת והעמקה
גידול שממוקם בשד כמעט תמיד לא גורם לסמנים מוגברים. סמנים מוגברים מופיעים בדרך כלל (לא תמיד) אם יש פיזור גרורתי מחוץ לשד ולבלוטות.
זה יכול להיות. מרקרים תקינים יכולים להעיד על העדר גרורות מרוחקות, או על מצב שבו הגידול אינו מפריש את החמרים הללו ולכן אין הם יכולים לשמש כמרקרים אצל אמא שלך. בהצלחה בניתוח דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי