עייפות/תשישות - תופעות לוואי - איכות חיים ?!! גם ב
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מעכשיו ניתן לקבל את *Point4Life גם ביחידות האונקולוגיות של בית חולים "זיו" - צפת ו"סורוקה"- באר שבע וזאת בנוסף ליחידות האונקולוגיות בבית חולים "איכילוב" - ת"א, "העמק" - עפולה, "רמב"ם" - חיפה, "הלל יפה"- חדרה, "הדסה עין כרם" - י"ם.... * להתמודדות עם עייפות/תשישות - תופעות לוואי - למען איכות החיים !? - תשאל את הרופא שלך !!! בברכה, מירב
לא נראה לי שהפורום נועד לפירסומת; מעבר לכך , נכון שמנסים בבתי החולים , אך מדובר בטיפול שכרגע לפחות, הוא ממש לא מוכח.