תוצאות ממוגרפיה מהעשירי ליוני
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מבנה ריקמת השד הוא פיברוגלנדולארי בעיקרו. הריקמה הבלוטית סמיכה. לא נראו גושים בריקמה הרכה. רקמה פברוגלנדולרית - תקינה צל העור והפטמה - תקינים צינוריות (ducts) - תקינות בבדיקת u/s לא הודגם גוש סולידי או ציסטי. הגוש בסונר נעלם לאחר neoadjuvant . לאור התוצאות האלה אם יוכלו לענות לי על השאלות שלי או חלק מהן. תודה
שלום דנית, אנו מבינות את דאגותייך וההתלבטויות, אך כפי שכתבה ד"ר בן ברוך בכדי לתת דעה מוסמכת צריך להתבסס על כל הבדיקות שנעשו כולל פתולוגיה, ולכן זה לא יהיה מקצועי להסתמך רק על תשובות ההדמייה. בברכה, צוות אחת מתשע
אני מבינה את תשובתך אבל....כתבתי גם שאלות לגבי תופעות לואי של הטקסוטר ואשמח להתיחסות של בנות עם ניסיון....אם הו עברו זאת וכו מעבר לתאור התופעות במאמר... ואם אינכם רוצים לענות לי כי אני משתתפת פאסיבית ולא פעילה אז בסדר. רק תגידו לי זאת ישירות!! תודה והרבה בריאות