משמעות הסמנים במהלך כימוטרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמי נמצאת במהלך של טיפולי כימוטרפיה מסוג CAF היא נמצאת בשלב STAGE 4 היא חלתה בסרטן השד לפני למעלה מ20 שנה והתקדמות המחלה היתה איטית ולא נעשה לה כל טיפול לאחרונה חשה ברע גילו היפר קלצימיה וכשחיפשו את הסיבה גילו גרורות בכל הגוף כעת היא בכימו כאמור אך הסמנים CEA וCA15-3 עולים לרמות גבוהות מאלה שהיו לפני הטיפול והיא כבר אחרי הטיפול השני האם זה מצביע על כך שהתרופה לא מתאימה או שאין מה לעשות או שזהו חלק מהתהליך???
גל יקרה, לפעמים יש עליה בסמנים לאחר הטיפול הראשון ואין זה אומר שהטיפול אינו עובד. נהוג להעריך תגובה לטיפול לאחר 3 טיפולים, אלא אם כן יש הרעה ברורה במצב קודם לכן. קשה לי להיות יותר ספציפית היות ואין בידי פרטים נוספים לגבי אמך בברכה ד"ר בן-ברוך